مراکز خرید کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مرکز خرید پدیده کیش

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش خرداد 94 تعطیلات نیمه شعبانمی توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 

 

 

 

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافران تور کیش خرداد 94 در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش خرداد 94می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

 

 

 

مرکز خرید صدف کیش



مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94  با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی